tisdag 6 oktober 2009

Carpe diem'




när man äntligen kommit till skolan, visade det sig att vi hade tre timmars rast. JAAA...!
känn sarkasmen.
jag har läst ut alla twilight böcker nu, och blev så deprimerad över att de var slut så jag började läsa den första boken igen. he he.

när jag kommer hem ska jag slänga mig framför datorn och kolla på twilight.
bara kolla litelite på edward.. okej lite jätte mycket!! <3
idag kommer Leo till sköna falkenberg!
jag har inte träffat min älskade barndomsvän på hundra år nu känns det som!
CHACHA.


idag var det någon sorts fisk på luncen.
jag lyckades få ben (!?) i min fisk.
tappade aptiten, slängde maten, och gick! :))
jag glömde även mina alvedon där hemma. och eftersom jag cyklar så kan jag inte åka och hämta dom direkt.
så jag får låta infektionen i min kroppa stiga mig åt huvudet.
har stort behov av en ipren, alvedon, panodil, anything NU!

så om jag dör vet ni varför :)
igår kollade jag på 'shell we dance' som gick på 9.an, den är grymt rolig & bra.
haha, dock slutade den klockan halv tolv, + att jag skulle läsa.
så jag följde inte direkt min doktors råd med att -'lägg mig tidigt och vila'.
jaja, jag får helt enkelt dö :)


hej & hejdå hypokondriker!

Inga kommentarer: